please mr postman

Friday, November 28, 2008

waktu kecik-kecik dulu, aku nak sangat dapat surat. hari-hari posmen datang surat utk en hisma jugak. bukan setakat satu tapi dua tiga kadang-kadang tu lebih lagi.

tapi ayah aku cakap camni, tade besnya dapat surat banyak-banyak ni. lagi banyak dapat lagi bole rasa sakit kepala ada la. kenapa pulak nak sakit kepala, dapat surat seronok apa. dia pon tunjuk, ni bil telefon, ni pulak hutang bank, reminder bla bla. hmm btul ke? tak percaya laa aku. aku rasa waktu dapat surat dari kelab colgate sangat gembira rasanya.

betul la, sekarang ni takde surat maknanya aman damai sikit. melainkan online purchase lain-lain surat tidak membawa khabar indah. nak-nak kalu surat yang tiba-tiba sampai bisa bikin sakit kepala.

hari ni aku dapat surat kategori tiba-tiba. alaa apa menda laa nak kena baya, atau notis pasal aku baya kredit kad lambat itu hari ke?

jeng jeng jeng. aku nampak perkataan good news. aa aku menang cabutan bertuah?

oo rupanya halifax naikkan kredit limit. ler itu kaa.

apa lagi, moh selfridges kita muahahahahaa

You Might Also Like

1 comments

  1. hehehe, aku pun kelab colgate :p

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images