kehidupan manusia biasa

Tuesday, November 25, 2008

minggu depan ialah minggu terakhir saya di nxp.

terima kasih pada colleagues yang sudi prihatin, aku selalu mendapat soalan future plan dan muka agak simpati. terus terang aku takdela rasa teruk sangat. yela, aku ini kontraktor cabuk saja. sedia faham dan maklum.

memang lepas ni takdelah sesenang sebelum ni. in fact kiterang pernah rasa lagi teruk. tapi aku tanak jadikan duit sebagai a-must. aku rasa lebih baik fikir begini, kalau ada alhamdulillah, kalau takde that's ok, kalau susah sangat nanti boleh dicari. dalam masa sekarang dengan job market tak menentu, visa yang dah nak expired lagi berapa bulan ni dan apa akan jadi up until tengah tahun depan, susah nak buat long term planning. kata hidup macam student, semuanya evolve pada masa ini dan esok lusa. nak fikir panjang ke depan hmmmmm aku pon tak berani nak kata.

sebetulnya aku rasa gembira dan lega jugak. lepas ini the hubby boleh bekerja macam kuda nak-nak dalam bulan 12 ni. aku pon dah plan nak buat macam-macam. side projects, kelas programming, kelas bahasa asing, melayan si tampuk manggis bila ada masa. kesian dah lama dia duduk tersorok bawah bantal huhuhu

mari kita tengok hangat si tahi ayam atau memang semangat maju jaya

You Might Also Like

1 comments

  1. has,dah klu rege rm6,xdenya ori dah heh ;p dia tu download jgk asalnya aku rasa..tp bole jela sbb xdaya aku nk mendonlod..hehe

    -jue-

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images