yesterday once more

Thursday, November 27, 2008

disebabkan banyak sangat berfikir akan kemungkinan tu dan kemungkinan ni lah yang membuatkan aku selalu tak kemana.

pengalaman mengajar jika buat tanpa berfikir dulu selalu menjerat aku dalam situasi yang menyakitkan hati dan kepala. in fact, kat mana aku sekarang boleh dikatakan somehow result dari buat tanpa berfikir panjang. atau mungkin aku ni yang sangat curious tentang macam-macam benda (quote the hubby).

ye, di mana kita berada sekarang bertitik tolak dari aku. aku yang punya semangat adventurous yang berkobar-kobar. aku yang konon asalnya nak mengubat hati luka lara. aku yang inginkan cabaran. aku yang nak buat lain dari yang lain. aku yang sentiasa ingin melihat dan menjelajah dunia. aku yang tidak mahu hidup ini monotonous. 

itu aku yang dulu. sekarang aku yang ini sudah punya lebih responsibiliti. aku yang hari ini kena berfikir dengan lebih matang, waras dan tenang. 

jadi salahkah aku? part of the blame, ye. 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images