sedangkan lidah lagi tergigit

Friday, December 05, 2008

aku ni jenis tak mahu kalah nak-nak kalau aku rasa aku betul. err ye ke?

family aku selalu pesan particularly mak aku, katanya jangan laa duk melawan saja cakap suami. pada pandangan derang hampir semua benda kiterang boleh jadikan gaduh bodoh. maknanya tak pasal-pasal nak bertekak dah walaupon perkara terbabit langsung takde kena-mengena.

kadang-kadang bila aku dan other half bercerita biasalah kalau ada buff kan. kadang-kadang cerita tentang fakta, sejarah, geografi atau hiburan aku selalu rasa aku betul. mesti lah ada masanya aku salah tapi aku tak kira, kalau aku betul aku nak other half acknowledge yang aku betul. huish boleh tahan ego keji jugak rasanya.

macam semalam aku mention yang lately aku teringat ada satu lagu bpr (kapaknya wakakaka).

me: tiba-tiba saya teringat seribu tahun takkan mungkin. saya rasa lagi sedap dari keunggulan cinta (dari sinar mata) -> aduuh sungguh kapak
o.h: (gelakkan aku..) ada le dalam rock (as in movie)
me: ye ke ada, jom layan malam ni, (sambil menyanyi-nyanyi aku tenggelam.. dalam ye suara aku memang tak sedap aku sedia maklum)
o.h: (gelakkan aku lagi) apa awak ni tu bukan lagu tu

nampaknya ada perselisihan pendapat
me: betullah apa
o.h: bukan
me: tak percaya? jom youtube
o.h: itu seribu tahun takkan mungkin
me: wattt? 

jadi persoalannya:

  1. dia dengar atau tak aku cerita apa
  2. jadi di sini, sapa yang betul?
  3. korang tak rasa yang entri ni sia-sia sahaja ke hehehehe

You Might Also Like

4 comments

  1. hahah.. bole tak korg ni?? =D

    tak sia2 aku refresh reader, ade bende nak baca! hahah

    ReplyDelete
  2. itu lah yang seronok. Seri mewangi bagai di siram ... selautan kasturi

    ReplyDelete
  3. huhuhu aku gan adie pun selalu gadoh bodoh. :P

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images