ada apa dengan handphone?

Monday, December 15, 2008

walaupun selalunya aku tak kisah sangat tapi nampaknya perlu juga la

contohnya hari ni aku nak pergi ke city centre. other half yang baru tidur pukul 9.30 tadi plan nak gi main bola. seperti biasa lah tu, aktiviti mingguan dia. mula-mula memang bercadang nak pegi groceries shopping pagi-pagi jadi sempat laa aktiviti bola dia yang selalunya mula around 2. tapi macam dia tanak bangun je jadi aku rasa pergi dengan aaqilah berdua pon ok kut. aaqilah pon sekarang ni rela hati jalan kaki sebab tak mau naik kereta dia pulak.

lepas merayau-rayau berdua kiterang pon balik dan sampai kat rumah dalam pukul 3 lebih.

sewaktu dalam toilet aku dengar telephone ringing. cepat pulak dia ni habis main. jadi aku berlari keluar untuk menjawab telefon. rupanya other half kat city centre mencari kiterang. dari asda ke tesco dan gunwharf quay.

aku rasa dah hampir setengah tahun tanpa handphone. sekali sekala nak hantar sms boleh pakai handphone other half. lagipon tak selalu guna.

untuk memakai handphone semula nampaknya aku kena kerja untuk membayar bil bulanan.

You Might Also Like

3 comments

  1. has, mak ko terengganu area mana? apa nama tempat..sekapal eh kita :D hehehe

    ReplyDelete
  2. eh aku baru tau mak nko ganu.. aku ingat nko KL tulen!

    ReplyDelete
  3. nampaknya di satu entri yang lain kena cerita asal usul ni hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images