saya percaya pada hot deals

Wednesday, December 17, 2008

tak senang nak mencari deal sucker seperti di bawah, hampir 70% dari RRP. dari yang aku baca, ramai mengatakan telah sold out di kebanyakan tesco. untuk kali kedua aku pergi dan yeay ada lagi 3 ekor. seriously hari ahad lepas macam dah sold out. yang lebih senyum lebar di pipi ialah mak aaqilah. kenapa ye? aku pon kurang pasti =) mungkin sebab registered trademark yang popular seperti in the night garden tidaklah murah hehehe

sapa yang suka lebih ni?

notakaki: ye kiterang memang suckers. sanggup bersusah payah mencari barang baek dan murah murah murah


concentrating
Originally uploaded by budakbijak


upsy daisy
Originally uploaded by budakbijak


igglepiggle
Originally uploaded by budakbijak

You Might Also Like

2 comments

  1. aku juga suka barang baek dan murah-murah... siapa yang tak suka?

    ReplyDelete
  2. super kawaiiii

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images