kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya

Thursday, December 04, 2008

apa saya dapat sepanjang kerja sini:

  • free stationaries (untuk kegunaan ofis ye, bukan peribadi atau bagi laki sendiri sebab nak jimat duit)
  • free printing service (again, sama nota di atas)
  • shopping sukati sikit sebab dapat gaji (related ke?)
  • peluang nak speaking, maklumlah kat rumah saya cakap bahasa melayu. saya tak pandai english, other half selalu gelakkan pronounciation saya tau, dia kata saya kampong..
  • peluang makan ntah apa kemenda omputeh masak, yang halal dimakan tau
  • bangun awal pagi sebab nak pergi kerja awal pagi. kalau tak agaknya pukul berapa hahaha
  • merasa naik bas pengangkutan awam oleh kompeni selain Uni. tapi rupanya sekarang bas uni pon dah kena beli. ilmu network bas saya pon bertambah.
  • beberapa buku free. well, saya pon tatau sapa punya, mungkin mamat yang saya gantikan tu. rezeki le kan, kalau tidak pon saya tak rasa saya beli kut.
  • peluang panggil manager dan seniors dengan nama saja di depan muka, bukan seperti mengumpat di belakang hahaha.
  • manager saya belanja kiterang dinner ari tu ;)

sekian, terima kasih

p/s: dedikasinya laa sangat

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images