the hidden talent

Thursday, December 25, 2008

pengalaman ice skating buat kali pertama dalam sejarah

dah banyak kali ajak other half tapi asyik delay saja. jadi bila ayi datang aku ingat nak ajak dia join sama. resultnya seperti di bawah, memang aku sorang je layan, ayi pon malas. jadi sorang tukang photographer, sorang jadi manny aaqilah. silap, sebenanya ada sorang tu yang nak ikut aku sangat-sangat tapi malangnya syarat tak cukup (as in umurnya, tinggi dan saiz boot). sebab itulah muncung dan mendung saja mukanya.

mula-mula sampai memang macam malu-malu kucing gak sebab orang agak ramai. lepas derang ni asyik gelak-gelakkan aku jadi rasa macam tercabar pulak. terus queue beli tiket dan queue amik boot. dalam hati macam surreal dan nervous. seriously aku tak pernah skating dan hanya berharap pada pengalaman roller blading lebih 10 tahun lepas. sila baca betul-betul, bukan pengalaman roller blading 10 tahun tapi last sekali pengalaman ialah lebih 10 tahun lepas. gile berkarat huhuhu

2 kali jatuh..

jadi aku rasa takdelah malu sangat kalau berniat nak layan seround dua kat sunway pyramid lak =)

hari ni aku sakit-sakit badan


the hidden talent
Originally uploaded by budakbijak


the furious face
Originally uploaded by budakbijak


balancing
Originally uploaded by budakbijak


gaining momentum
Originally uploaded by budakbijak


rockover and bite
Originally uploaded by budakbijak


ice queen?
Originally uploaded by budakbijak

You Might Also Like

6 comments

  1. kewwwlll beb!! aku tgk kan aje boleh la..roller blade pun tak lepas..ini kan pulak nak ice skate..huhuhu~

    ReplyDelete
  2. aku pnah terdengar orang bercerita, walhal hakikatnya aku pon tak sure pasal rollerblading dgn skating. agaknya sbb blade dgn roda tu selari je kut. alaa semua orang ada,dari budak kecik sampai laa org tua.dari yg tere sampai laa beginner.saja seronok2 nak cuba ye tak.kalau tak pandai pon ko boleh pegang tepi jalan slow-slow..aku pon camtu gak mula-mula hihihi

    ReplyDelete
  3. si aqilah tak memberontak ke nengok mama dia syiok layan skating :p

    muka sadis je..hiks

    ReplyDelete
  4. aku cemburu!! hahaha

    aku pasti akan cuba skating di sunway pyramid.. tapi tak pasti bila masa itu akan tiba!

    ReplyDelete
  5. aku mcm terimbas2 kembali kita ke sekolah pakai rollerblade... dan kita ke disco roller di (fill in the blank *aku lupa*)... more than 10 years ago...

    ReplyDelete
  6. juemaunya tak memberontak bila dia tau macam lagi seronok dari di luar dengan ayahnya

    fishballismekalau ko cuba kat s.p nanti citerla.mana tau leh join satu hari nanti jugak hehehe

    nuyuye btul,satu kita selalu meronda taman dengan rollerblad kekeke.satu lagi di situ dengan menaiki bas awam yang penuh mamat kelantan dan asyik mencarut omputeh hahahaha mana mungkin lupa

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images