liga fantasi - edisi euro 2008

Thursday, March 20, 2008

musim bola kembali lagi, err not until june to be precise..

next week ada banyak game frenly panas sempena euro 2008 ni. aku baru je join fantasy league kat uefa dan setup team sendiri nak kasi betambah panas,panas,panas. in the last world cup edition, aku rasa aku dapat top 5,ntah le tak ingat no bape (2 or 3 kut hihi) tapi panas tak panas sket lagi nak menang tu huhuhuhuhu. in fact aku pernah top the league. silap strategy sket dan terus membolehkan team kenit(aku pon hengat le apa ke namanya) lead and eventually won. so tadela ngek sangat aku ni ye tak walopon team aku initallynya penuh dengan italians. rules dia kata only 3 players from one country, so kena le alter balik.

so kengkawan, marilah join ramai-ramai dan kasi panas LIGA KENGKAWAN during euro2008.

pada sesapa yang lain terasa nak memberikan cabaran, bole la komen tinggalkan emel address ye as soon as possible sebab liga akan bermula starting with next week's friendly games ok. thanks.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images