Terasa glamer

Friday, March 31, 2006

Ari ni terasa bole tahan glamer jugak muka aku ni.

On de way balik umah,bas yang aku naik ni quite full,so aku berdiri je la.dekat-dekat dengan aku berdiri tu,aku noticed ada sorang minah mesian,jadi seperti biasa aku akan senyum sengih sket.Keadaan tak mengizinkan untuk aku dan dia borak-borak.Aku ni selalunya friendly je,so asal ada orang nampak peramah aku pon ok je.Kadang tu orang lain tu yang senyap,jadi aku tak becakap sangat..

Lepas 2/3 stops,aku nampak dia macam nak turun.Sebab aku berdiri dekat dengan dia duduk tadi,jadi secara tak langsung kiterang dah dekat.Dia tego aku,tanya mana "akak" tinggal?Dalam hati,aku quite surprised pasal dia tau aku lagi tua.Pastu dia mengeluarkan ayat yang sungguh tak kusangka,"saya penah tengok akak kat fotopages,akak dah kawen kan?"

Terasa glamer lak hehehe

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images