Bumi mana tak ditimpa hujan

Tuesday, March 21, 2006

Aku rasa aku ni disayangi,sebab tu tuhan kasi test sket.Setelah sekian lama kiterang punya problem dengan financial due to salah kasi bank account info tu,bebaru ni barula lapang hati sebab bank account's problems sorted out.Tapi kalo hubby sorang-sorang je yang merasa susah,tak fair gak kan.Akhirnya last friday it's my turn plak.

Tere tak tere derang ni,bil aku yg beralamatkan umah edin dulu sampai ke umah soton.Macam mana derang jejak aku kat sini pon,tak dapatla aku kasi jawapannya sebab aku pon tatau.Maybe dari bank info kut,sebab aku dah updet ke address soton.

Bil elektrik yang tertunggak berbulan-bulan ni memang maha membebankan.Hampir mencecah 500 pound.Ikutkan hati aku yang kering,memang aku nak buat dek.Tapi kalo derang ada bank info aku,aku tamo le seboleh-bolehnya tejadi pape kat account aku tu.Dahle dah berapa kali kena charge sebab overdraft.Since aku nak duk sini lagi beberapa tahun,mati la gue huhuhuhu =(

So aku dah buat a few calls ke sana-sini menjejak remaining former housemet aku yg still ada kat edin.Tapi memang cam gampang.Dahle tade contact no,tak join orang satu hal.Bole dikatakan totally lost.Berdasarkan another x-housemet yang lain,derang ni(ada 2 org)siap dah tinggalkan duit untuk future bill sebab dimintak dek kawan lagi satu ni.

Aku tamo baya bil sesorang huhuhuhu
Ada idea??

You Might Also Like

2 comments

  1. 500pound....................
    tu.............
    adalah..............................
    3500 ringgit................................
    gile ko.........................
    dah dekat harga maid azan.............

    sabar laa... nak buat camne.....

    ReplyDelete
  2. giler lah letrik sampai 3000..
    kene mandi petrol tuh..

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images