bapak mahal oo

Saturday, March 18, 2006

gelas juve v seluar bola arsenal

Kurang dari 2 minggu lagi,one of the most awaited games for european soccer will take place.apakah dia?iaitu quarterfinal round untuk champions league.seblom derang cabut undi untuk determine sapa lawan sapa aku ada ckp kat hubby,harap-harapnya juve lawan arsenal.dia replied,mestila juve menang.sebenanya bukan begitu,tula satu-satunya chance yang aku ada untuk tengok juve live kat tv hahahha unless juve pegi final.since arsenal is the remaining english team left,probability utk kua tv tu aku rasa tinggi.

Tetiba petang tadi hubby bagi satu cadangan yang super duper bes dan aku tak tepike pon.dia kata since bday aku (frens,bday aku ye hehe) pon dah tinggal berapa hari je lagi,dia nak bagi le aku hadiah tengok juve live kat sini.mungkin lifetime punya opportunity.dengan semangatnya aku pon cek out le online..

Oh ya,last yr pon juve travelled to uk waktu quarterfinal match derang against liverpool.ade aku tepike nak gi tgk,tapi locationnya,dan harga tiketnya membuatkan aku rasa tgk tv lagi bes.back to arsenal-juve nih,lepas aku cek tiketnya sangatle mengecewakan.paling murah aku jumpa berharga 200 pound.tp yg kelakanya tiket juve-arsenal kat turin nanti paling murah approximately 30 euro,kan bapak jauh bezanya tuu.kalo ko duduk kat belah side arsenal,lagi mahal oo.tiket punya mahal bole cecah nearly 700 pound.tatau camne derang ni gila beramai-ramai tengok bola kalo sebegitu mahal huhuhu tapi tak silap season pass lagi untung.pastu game-game kecik bole la dapat murah bagi duit derang.bagi duit kiterang,hmmm tape la ye..

Tapi logik le kan,dahle game besar,pastu involving 2 antara kelab ternama kat benua eropah ni.tu pasal le bubuh harga memahal.tapi online ni takleh caya sangat,cuba pegi beratur panjang-panjang kat stadium,tengok berapa agaknya bole dapat??

You Might Also Like

1 comments

  1. nak murah tunggu ulasan dari zainal abidin raub.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images