Blogku yang buruk

Wednesday, March 08, 2006

Aku rasa bosan dengan blog aku yang rasanya sunggoh buruk ni.
Disgusting uh,melampau tu rasa camtu..

Apa citer?Tade menda sangat.Normal life seperti orang lain.Cuma minggu ni agak busy untuk aku.This is my only third week in the library yet aku rasa macam dah lama.To be frank,aku suka kerja kat sini.Environmentnya.Bos yang baik.Colleaguesnya.Scope kerjanya,hmm seronok aku rasa.Depress ye jugak bila mengenangkan
"PROGRAMMING" itu.Satu term yang adalah satu nightmare bagi aku selama ni.Tapi so far alhamdulillah.I'm becoming more optimistic,rasanya..

Minggu ni sebok dengan training untuk web development.As a new member,banyak aku kena coupe dalam masa tak berapa nih.Nak ingatkan menda ni,nak keja menda tu.Tapi overallnya aku rasa agak enthusiast dengan menda-menda ni hehehe

Memula hari tu waktu Julian(bos gue) introduce aku kat sumer orang,dia duk kata our java guru.Aduh,tensennya aku rasa.Bila aku kata tadela,dia kata aku modest lak.Lantakla.Bertahun ni aku struggle nak belaja java,nampaknya jodoh btullah.

Mujur hubby bukan keturunan java juga =)

You Might Also Like

4 comments

  1. ok la tu..
    java guru..
    bila nak ajar aku ;)

    ReplyDelete
  2. eclipse tptp misha...
    ada profiler..
    gempak gak..

    ReplyDelete
  3. apakah guru? guru ni cikgu ke? eclipse? bole makan tak? toing toing toing toing... spring.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images