Aku sudah tidak kering lagi

Sunday, March 19, 2006

Nampaknya kebanyakan baju-baju yang ada ni dah tak berapa sesuai untuk dipakai especially gi keje.Kalo dulu aku tak berapa kesah kalo baju pendek hehehe tapi sekarang ni nampaknya tak bole le camtu..

Datang sini dulu aku bawak 3 helai jeans,satu tu maternity jeans yang beli kat jusco dulu.Tapi even sampai sekarang selua tu telampau besar,ye ye aku tau nama pon maternity jeans.Tatau le sebab kaki aku kecik sangat ke(maksud aku particularly untuk selua macam ni),atau pinggang kecik ke,atau sebab biasanya aku ni pendek sangat untuk seluar normal woman.maklumla aku kan petite orangnya hehehe perasan!!

Lepas tu aku ada beli selai jeans waktu first time pegi portsmouth dulu.lowered,sampai aku yang tak suka pakai belt ni kena beli satu.ni le satu-satunya jeans yang aku bole pakai sekarang.lain-lain sumernya akan bermasalah kat pinggang walopon butt,peha tadehal lagi..aku senak duh..

So sekarang nak carik slua pinggang getah atau nice maternity trousers dengan baju-baju yang lebih sesuai.Maybe skirt ke selai dua,kat sini nak pakai maternity dress tu cam tak berapa ngam lak.lagipon aku hehehehehehe Tapi today niat nak carik baju kat portsmouth bertukar lak dengan shopping kasut adeh.Tapi hari tu hubby kata nak belikan kasut yang lagi comfortable, kesian katanya tengok aku ke hulu hilir dengan camper leper tu..Ada gamba uploaded kat fotopages gue hehe

This ain't another wish list..

You Might Also Like

2 comments

  1. xdapat kubayangkan ko pakai maternity dress... hehehe...

    ReplyDelete
  2. sbb tu aku tamo pakai,akan kuusahakan fesyen yang tak payah pakai punya

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images