personal sketch book

Friday, July 10, 2009

like a big kakak to aaqilah (can i tell whether my blog is masculine or feminine hehehe)

di entri yang ke 502 akhirnya dapat aku wish there.she.goes long live and rajin-rajinlah lagi berblog, jangan stop bercerita walaupun banyak yang merepek. ada entry yang super panjang, ada yang serupa facebook status, ada juga entri lirik lagu yang menurut o.h cheating gile. watever pon, dah menjangkau 500!!

sebenarnya aku sendiri tak sedar dah 500, macam surreal pon ado. yela kan, 500 tu macam banyak, tapi secara logik dalam masa nearly 5 tahun ni the number itself macam believable kan. itu pon tak blogging hari-hari kalu tak haaa amek aku..

macam-macam cerita ada. suka ada, duka ada, bitter ada, proud moments, senang susah.. cerita makan-makan, geli aku nak baca balik pon ada, cam getik pon ada gak haha.. macam personal sketch book lebih kurang.. ada orang pernah cakap kat aku, dari blog kau boleh kenal orang itu macam mana. jadi aku ni macam mana? hahahaha takde lah aku tidak expect korang untuk jawab ye

miss blog, terima kasih

You Might Also Like

4 comments

  1. getik tu mmg tak bleh blaaa kan

    ReplyDelete
  2. tahniah! sekurang2 nya tak hampeh cam blog saya hehe

    ReplyDelete
  3. rat,
    sekali sekala nak menggetik gak, kat blog sendiri takkan tak bole plak hahaha..tapi pastu geli beb nak baca

    anor,
    jangan gitu, kasi rajin sikit update la anor..

    ReplyDelete
  4. tapi has,
    ko je rase getix. aku rase hott je. gituuuu lah

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images