niat suci

Friday, March 20, 2009

dah berapa minggu asyik delay je lagi niat suci nak studi tu. aku selalu rasa kalau kat rumah aku akan punya baaanyaak masa untuk buat macam-macam, tapi turn out hape pon tade. memang dah selalu jadi camtu, jadi aku tak expect much dah hahaha

sekarang ni aku patutnya belajar dan baca pasal grails. ape kemenda alah ni? binatang ke, fashion trend ke, cupcake comel terbaru ke? semuanya pastilah salah. untuk brief intro boleh klik sini, kalau dah bertambah minat lagi tu, silalah klik link yang atas tuu..

tapi sebenanya kan, aku ni tak start keje pon lagi due to hal-hal visa. selagi tak dapat, selagi tu derang tak tengok, selagi tu tak dapatlah nak proceed dengan proses kerja. maka bertambah lamalah derang tak dapat nak berkenalan dengan aku muahahaha

mujur derang sudah sedia maklum dengan kesiputan home office. maklumlah bukannya sikit-sikit pendatang yang derang nak kena proses, macam-macam jenis application nak kena handle.

come on semangat semerah padi!!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images