the last name

Saturday, March 07, 2009

nampaknya hari ni adalah hari aku dan aaqilah bersenang-lenang dua orang. bersenang-lenang, no?

o.h ke manchester kerana pertandingan bola sepak apa ntah, ada banyak sangat tahun ni sampai aku keeps on repeating the same tournament, tempat je lain. jadi dengan semangat berkobar-kobar bagai pagi tadi dia bergerak bersama-sama team mates yang lain. kenapa kiterang tak ikut? selain seat yang sangat limited, aku pon tak sure apa nak buat sepanjang satu hari kat sana. kejar aaqilah dari masuk padang bola, mungkinlah kut.

nasi ayam dinner malam tadi banyak lagi. cereal juga dah top-up. minuman cereal milo aku pon banyak lagi (bungkusan dari malaysia + ernies' treat). jadi hal-hal makanan sumer alhamdulillah. melepak la kat rumah layan cbbees nampaknya ni huhuhu sampai ke petang karang. lepas tu dia nak aku duduk sebelah melayan lak tu, amboi tak jadi kerja laa saya..

akan tetapi malam ni, jangan lupa akan sambungan movie of the night yang kita layan last saturday, si?


p/s: alaa, aku ni memang backdated sket ;P

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images