edisi eksperimentasi

Monday, March 30, 2009


fried bihun hailam-style, originally uploaded by hasniza.

pizza - chicken tikka masala, originally uploaded by hasniza.

devil's food cupcake, originally uploaded by hasniza.

aaqilah and cupcake, originally uploaded by hasniza.

is it good aaqilah?, originally uploaded by hasniza.
takdelah all one shot in a day. koleksi bulan mac lebih kurang macam tu. and that answered why we spent slightly higher this month hehehe jangan marah, semua dah masuk perut, selamat..

You Might Also Like

5 comments

  1. kak, aku kan.. ko kan... balik sini kan.. siaplaa.. aku beli barang ko masak ok? tq!!!

    ahhh lapaqqq di pagi hari!! dgn aaqilah2 skali aku nak makan!!! geyam!

    ReplyDelete
  2. alahai comeyyy nya aqilah posing dgn cuppies tu..aku rasa mcm nak geget2 tangan dia..geram :D

    ReplyDelete
  3. budak nakal mmg boleh dimakan hahaha btw mama sue, congrats iman waiz. sedap nama tu =)

    bukan aku sorang je yang akan perasan tangan dia dulu..aku pun duk tengok tangan aaqilah je hehehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya misha, tangan aaqilah gebu merah2 geram aku tengok

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images