a little training before puasa

Wednesday, August 20, 2008

tak sampai dua minggu lagi kita akan menyambut kedatangan ramadhan. aku strongly rasa aku ni perlukan sket training supaya nanti tadelaa melepek sangat. kalu tidak huuu teruk gak kut awal-awal nanti.

rutin harian. bangun pagi selalunya jarang breakfast kat rumah, selalunya aku minum air je. kalu sempat hot drink otherwise air kosong je. bekal untuk lunch bole kata seminggu probabiliti dia ialah 3 hari out of 5. kalu tak bawak bekal beli sandwich atau veggie option. sampai je opis, first stop ialah mesin kopi. by pukul 8, selalunya aku dah setel 2 cups. 9 lebih selalunya kelaparan, kena cari roti plak atau pastri dari kafe. another cup or two lagi before lunch. lepas tu hati pon senang. tapi selalunya kan by the time aku sampai rumah tatau le kenapa mesti rasa lapar balik. selalunya aku makan cereal sebelom prepare untuk dinner pulak. aaa jadi logik laa kan aku rasa a bit worried nak pose ni huhu

tapi kalu pike-pike balik insyaAllah sebab niat pose tu laa menjadikan ketahanan badan tu lebih. biasalaa kan awal sehari dua melepek sket. especially bila balik umah ada plak orang lain yg makan aku balik. ye, she's turning 26 months (tomorrow laa) and still breastfeeding..

tapela, kita gradually kurangkan makan di opis. train perut okie..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images