sisipan

Wednesday, April 09, 2008

I

hari ni baru je masuk opis after 2 days off. senin tu memang awal-awal lagi dah inform yang aku nak amik off, yang selasa tu plak last minute. ada ka dah pukul 10 pagi baru tehegeh-hegeh call opis kata tak sehat? tak larat beb nak bangun, mata pon tak daya nak bukak huhuhu

cek emel je dah beratur masuk, sakit kepala..

II

kenapa balik dari holiday je bukan semangat baru yang poyo-poyo tapi makin malas dan mengantuk tido. holiday mode surely is a hard work to shed it off

III

lawak dan kes malu. hari ni officially 2 kali aku gi refund duit yang stuck kat vending machine.

kes pertama. aku gatal-gatal nak roti lain padahal dah amik lepas tu letak balik cinnamon roll yang aku selalu beli.

kes kedua also kes hari ni. bila left/right keys tu were'nt properly adjusted, maka pintu slot takleh bukak.kena laa call dan amik refund.

logiknya straight forward je. once pintu slot opens, duit terus amik. tak kira le pintu bole bukak penuh ke tak, atau ko decide nak letak balik roti dan amik other food, sebab machine tu takkan tau. paham tak??

IV

nampaknya aaqilah ni tamo cakap sangat melainkan bahasa dia sendiri. macam-macam vocabs kiterang duk ajar tapi dia sengih-sengih je atau tutup mulut rapat-rapat. tapi baru-baru ni aku dengar, aaqi..lah, aaqi..lah.. nak address diri sendiri ye..

sekarang kemain aktif tamo duduk baik-baik dalam stroller dia unless tido. nak jalan sendiri, tamo pegang tangan dan pandai tolak tangan orang yang pegang. maka during recent holiday, aaqilah dapatla satu benjol dan calar kat pipi akibat jatuh. itupon tak serik, kejap je dia dah lupa sakit tu agaknya. mak aku cakap, camne le jaga anak nih huhuhuhu

tape tape after ni aaqilah akan diikat


MORAL OF THESE STORIES: tade signifikasi pon hehehehe

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images