minggu malang barcelona

Wednesday, April 30, 2008

aku kira minggu ni adalah the doom for barcelona, as in barcelona fc dan juga the city. hari ahad recently barcelona was the home for f1 after 3 weeks abroad, they went back to europe. home boy hero nampaknya tidak dapat fulfill harapan, enjin tebakar plak.

then semalam akan menyaksikan all english clubs final nampaknya tahun ni. barca failed to finish when there's a few clinical chances dan attacks yang bertali arus. tade rezeki le tu. towards the end the hubby dengan berianya predict akan ada penalty. aku dah malas nak tengok sangat, sebab aku rasa penalty tu macam berharap kereta lewis hamilton meletop atau dia buat lawak bodoh haram ke tapi takkan jadi punya.

sebenanya pon, i am no big fan of barcelona mahupon f1. sekadar peneman the hubby tengok tv atau saje seronok kasi dia panas atau join dia mengutuk. contohnya mengutuk itu budak lewis atau man u atau christiano ronaldo muahahahaa

another heartbreaks for the hubby, suns tak lepas lagi, again di tangan spurs. sori ye awk. eh, dia ada lakers n celtics lagi.tadela frust sangat tuu.

this article i got from goal, who is juve player of the season. sapekah yang anda vote?
1. gianluigi buffon
2. giorgio chiellini
3. mauro camoranesi
4. alessandro del piero
5. david trezeguet

my vote goes to il capitano alessandro del piero. bukanlah sebab dia hero aku, tapi sebab season ni jatuh bangun juve pon banyak disebabkan faktor del piero. tu mesti sebab struggle nak impress donadoni tuu. aku tau historically bila dia main utk italy not as impressive as when he represents juve. alaa tak yahla aku citer lebih-lebih, takkan laa orang tatau ye tak.

the hubby mesti kata aku poyo, aku tau

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images