kalau ada sumur di ladang..

Monday, April 21, 2008

sapa nak bid farewell? definately not our turn yet.

nampaknya musim-musim orang nak balik ke mesia for good sekarang nih. this coming sabtu ada satu family akan pulang, one of the most friendliest and most senior le bole kata. next week will be following with more families including adik anom, anim. musim datang, ramai-ramai datang. musim balik, one by one they're going huhuhu sedih tak sedih laa..

aku pon baru berkesempatan dan lately mengaktifkan diri sket-sket setelah 2 tahun 1/2 ni jadi ahli tido.

after 3 to 5 years spent here, how does it feel going back home? excited ke, nervous ke, sedih ke, tak sanggup ke, rindu ke..

personally orang yang nak masuk tahun ke-empat duk sini, masa dewasa aku mostly spent sini. masa mula-mula berfamily kat sini. somehow aku rasa dah agak settle down. kalu the hubby kerja, and then we have a proper home yang bukan pindah every year, and probably we have car, then aku rasa memang agak settle down. cam ada sorang member kiterang cakap, dia rasa tak settle down jugak sebabnya family tade. ye btul, family tade itula yang jadi incomplete.

aku tau aku selalu bitchin duduk sini tade la bes sangat. tapi dari tak bes sangat dan bosan sini sana, dah nak 4 tahun masa berlalu. nanti hidup yang tak bes ni jugak diingat-ingat.. *enter the pondering mode*

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images