bila the lil missy demam

Wednesday, April 23, 2008

kesiannya the little missy demam-demam..

kan ari tu baru je aku mention yang rasa tak bape sehat ketika spring menjelang, ni che aaqilah kita punya turn plak. lately dia selsema, semalam memang berair je hidung. towards malam badan dia mula panas-panas. jadi kiterang kasi makan ubat. the result, dia sket punya sehat and main sampai pukul 5 pagi huhuhu..

pagi ni aku baru sejam kat opis when all of a sudden the hubby message mintak balik. katanya aaqilah dah sejam nangis. aku pon terus turned everything off, tulis note kat clive dan cabut. sampai umah dia baru je fell asleep tapi bingkas bangun bila tengok maa dia sampai. terus nak susu.

the hubby citer aku klua je dia bangun dan terus ke pintu nangis-nangis suh ayah dia berdiri kat pintu. lepas tu ajak klua carik aku le agaknya. dahle tak sehat campo baru je tido bape jam tu ish ish. aku ingat dia akan tido pengsan tapi camne bole bangun tuu. agaknya kadang-kadang nampak ayah dia or maa dia tinggalkan dia kat umah buatkan dia takut kena tinggal. sampaikan kita yang masuk toilet pon dia bole menjerit-jerit aiyooo

the little missy bila tak sehat nih sungguh manja sekali..

You Might Also Like

3 comments

  1. alaa pity aqillah , auntie anor doa aqillah sihat cepat yer! mcm tu laa jadi mak yer hehe

    ReplyDelete
  2. tima kasih mama sue n auntie anor. aaqilah alhamdulillah dah makin sehat, tinggal sema-sema je lagi. tak suke sebab maa suka lap kuat-kuat. dia kata nak bagi nose aaqilah bersih ehhehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images