napoleon tak napoleon

Tuesday, July 31, 2007

movie yang pernah hangat diperkatakan, got good reviews, dan to some people memang cool.

pada aku, annoyingly, irritatingly funny. itu pon terpaksa cakap klaka sebab dah memang genre comedy.

super geeky, extremely nerdy, the very champion of all losers (ops bukan champion loser yang nih tau), u can call him watever. aku ni memangle ketinggalan zaman baru je semalam punya the opportunity menyesakkan kepala dan mentensenkan diri sendiri melayan napoleon dynamite. maybe dari mula aku dah rasa tension je tengok napoleon ni (seriusly rasa nak lempang) jadi until the end aku tade pon gelak as loud as the hubby. dia cakap dia dah tengok 2 kali satu waktu dulu, pon dia bole gelak klaka lagi. and aku, was puzzled the whole time sambil beristighafar tongongnya mamat ni.

dahla tongong, goofy plak tu. pastu rude semacam. tensen tensen tensen

tapi aku salute aa scene dia menari tu, memang graceful ahahhahaa ada gak orang camni ye..

baik aku sambung baca harry potter laa

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images