it's still a raining ground

Saturday, July 14, 2007

apparently we still incapable in terms of financial. ekonomi yang merudum sejak dua menjak ni tak boost lagi.

the hubby masih ulang-alik bristol sempena conference dia kat sana. aku lak taking 2 days off, turn aku lak menjaga aaqilah. seb baik flexible working hours, kalu tak pening macam mana dengan aaqilah ni. ada bawak gi opis kang.

kalu orang lain aku rasa tengah bulan ni gaji pon dah tinggal 1/2. aku gaji bulan lepas pon still stucked huhuhu ntah ke berapa kali harass mamat agency ni eventually aku dapat sms dari subcompany lain yang uruskan gaji aku kata within 2 days ni setel. inilah nasib contractor cabuk huhuhu sedih sedih. sampaikan nak gi keja kena pinjam duit orang nak baya tambang bas. tape tape dugaan Allah

semalam bejalan seharian dengan anom n sawal mencarik kedai queen anne dan various kedai jual china. luck wasn't on our side la, kedai tutup, jalan yang jem (highway nih jem). hujan. walo apapon, terima kaseh bangat sama anom and sawal yang sudi menumpangkan aku dan aaqilah dan bawak kiterang jalan-jalan hehehe

hari khamis ari tu kiterang tengok live streaming from bristol; check this out hehehe the hubbynye presentation

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images