Long lost friend

Friday, July 27, 2007

Bebaru ni, aku bejaya menjejak whereabouts a-long-long-time-ago-she-was-my-bestest fren tru another friend of mine. Panjang le citernya camne aku dapat menjejak tu tapi yup, memang betulla besfren lama yang dicari tu.

Kalu nak diikutkan, mungkin lama dah lupa. Tapi one thing, aku ni jarang lupa orang, eidetic memory ability aku ni agak strong. First ever kawan dari sekolah tadika kat Taman Melewar. kawan satu taman. kawan naik beskal petang-petang. then surprisingly satu kelas dari darjah 1 sampai darjah 3. kenapa surprise lak kan. yela zaman aku tu budak tadika mana le tau apa. alih-alih masuk sekolah baru tetiba dia terpacul kat depan meja, bes bes bespren aku. smart weh, dia no 1, aku no 2. tapi standard 3, dia pindah dan mula la sesi surat menyurat sampai satu masa aku yang tak balas sbb surat hilang huhuhuhu

of course aku excited sebab berjaya menjejak kasihan. tapi apa nak buat. ni cerita nearly 20 tahun punya kisah. she and i, kita dua-dua took different route up until to a point when we will actually meet and greet, itu pon kalu diizikan. kalu kawan aku ni dah lupa, case close. kalau dia still ingat, ada lah new friendship path for us to embark upon together.

all in all, i'm happy and glad.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images