dah dapat

Monday, July 23, 2007

finally aku tak perlu berlari-lari mengelak dari kehujanan lagi. atau stuck dalam opis sbb tak sanggup meredah hujan lebat. or at least bila orang tanya ada tak, aku dengan sengihnya bole cakap yup. yela, aku dah le bukan seorang kaki! cuma bila horrendous summer yang bak musim hujan ni membuatkan kena carik satu jugak. sebenanya lama dah nak beli sebab nak cover aaqilah yang pentingnya. kang demam kiterang gak pening.. aku harap this is a super strong one! hehehehe
aku berjaya mendapatkan payung

on the day it's released, kiterang merayau-rayau ke gunwharf quay, kat sini ada satu kedai buku kecik. bas yang sepatutnya datang takde, then we went for a train, macam-macam hal lak ari tu. then main tukar-tukar train dengan harapan dapat hack train yang delay tu, konon dari arah west nak try hack dengan southern train tapi kena naik south east punya pastu turun kat belah nun bawah sket, pening oh pening. papehal pon dah belaja taktik baru in case next time train buat hal lagi atau rajin nak lompat sana lompat sini. ok, ok sampai je masuk nike sat then terus gi kedai buku. malangnya sampai kat depan kedai dah siap ada posted note besar-besar punya, sorry out of stock huhuhu cheee tak dapat jugak merasa beli di hari pertama. dahle orang yang beli dah terus start baca, wat a phenomenon. jarang-jarang ko witness orang lebih dari 2 membaca buku yang sama at the same time, unless buku pelajaran atau revision books. on the sunday, terus semangat aku sesorang gi city nak beli gak, dahle baru baca review. mau satu!
yeye aku berjaya mendapatkan the last book; harry potter and the deathly hallows

current mode (tak sure le bape lama ye): *hibernating*it's harry's time

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images