one page, one chapter, one last piece

Monday, August 06, 2007

finally, dalam masa 2 minggu jenuh aku nak ngabiskan buku setebal 600++ pages nih.

tho it's a slow start, tapi disebabkan curiosity aku yang menebal, dan intesity level yang bikin headache dan heartache sebab tak abis-abis, aku mengamalkan sifat membaca di mana-mana. dalam bas, baca. lunch break pon baca. sambil tunggu nak balik umah baca. waktu patut layan aaqilah pon aku bantai baca. the hubby pon komplen, mana janji aku nak jaga aaqilah ni huhuhu

aku ada tanya a fren, satisfied? hell yeah, dia cakap. to me, fair and square.dem, aku nak us version, lagi cun.

ait, now i'm available and open up to any discussions/opinions. which is your favorite? aku suke no 3 hehehe regardless watever people said, no 2 better dari no 1. no 3 better dari no 2. no 3 better lagi dari no 4. no 3 and no 5 almost equal. no 6 not bad, cuma kureng sket dari no 5. semestinya no 7 puas hati..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images