the more the merrier

Friday, April 21, 2006

dalam masa 5 bulan ni,aku rasa hidup sangat berdua.tade kawan langsung.kalo ada pon,kat opis je,pastu setakat sengih2 kat other mesian.

semalam,finally aku rasa hidup ni meriah balik.sini sempat covered up a brief pasal member platinum dia nak datang soton.kenapa platinum agaknya?according to another member platinum dia lagik satu,mamat ni cakap friendship derang dah mencapai certain tahap tu berdasarkan berapa lama derang kenal.bole ka =,

hmm aku rasa ni lah among stuffs that i miss dearly,lepak dengan kawan-kawan.kalo aku kata life is bosan,hubby apatah lagi.at least half of my day spent at work.jadi,gud for him dapat join main bola,sampaikan mencapai kejuaraan asia,jangan main-main.awk,tunggula nanti saya dah bole besukan balik hehe cuma kesian kat effa,nampak fatigue dan tak berapa sehat.

kesimpulannya,we had great time.syukur le ayam nando's aku tak masin,sebab aku tak berapa berani masak banyak-banyak ni.ada experience dulu waktu kiterang nak pegi pikuniku,tak reti budget sangat.masinnya,kalah tipis dengan ikan masin.tp tengok budak-budak lelaki melantak ayam esp blom-hubby waktu tu made me wondering,"tak masin ka???".tapi simpati aku goes to min,sampai meleleh air hidung sebab tak tahan pedas sangat.ler,aku tatau,sori sori.ni pasal kiterang kewl je makan pedas-pedas.

sewaktu aku menulis entry nih,budak-budak ni tengah pegi photo shoot.ish seronoknya.nak buat camne,aku banyak kerja oo.

dengan tak semena-mena esok kiterang pegi london,a week earlier from our scheduled plan.jap next week pon pi lagi hehe,tiket bas kan dah beli..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images