A holiday?yehuu

Monday, April 03, 2006

Nampaknya ada plan untuk holiday tahun ni dengan temanya Yahooo Yabedabedu

InsyaAllah (finger crossed) sept ni kiterang plan nak balik,dengan baby.Last time datang bedua,tahun ni balik holiday bertiga hehe cepat masa belalu.jangan dalam perut ada sorang lagi suda le,tak larat aku huhuhuhu

Plan yang asalnya kiterang ingat nak senyap2 dulu sampai confirm atau dah dekat-dekat time nak balik ni nampaknya dah dihebahkan ke sekian alam.sampaikan parents dan families kiterang pon dah tau.ada ke ayah aku cakap,kan kiterang nak datang sana,nak balik jugak?elee saja le tu,padahal suka tu aku tau.aku tau dia concern pasal dari segi financial kiterang dan study son in lawnya.aku pon teringin nak tengok mini opis dia.oh ya,ayah aku dah ada mini opis kat bangi,senang nak handle keje-keje and business dia,maklumla all these time opis dia begerak seiring dia sekali.alhamdulillah..

Starting yesterday,emels kept pouring in my inbox(exaggerate tak haha).Bermula dengan cadangan awal,sorang after sorang mereply dengan idea memasing.Aku pon saja came up with sumthing,kasi variety sket.Last year budak-budak ni punyala seronok pegi bemain air sakan kat Famosa Waterpark,sedangkan aku was admitted to hospital,I had a minor operation due to sinusitis.Sungguh seronok derang kat sana sampaikan ada orang tu lupa aku sorang-sorang kat hospital huhuhu janji nak anta msg pon berapa kerat je,apalagi call sedih tak??Yang paling aku jeles sekali ialah bila derang melantak sakan kat Umbai,elee setakat main air kat Famosa tu tak heran le(tenyata aku heran n jeles sebenanya time tu hehe)

Waktu tu yang dah kawen Haris+Anor and Azan+Bahya.Lepas ni mostly sumer dah kawen,siap ada juniors lagik hehehe bagi aku,jalan-jalan carik makan pon dah cukup seronok.yang bagusnya,azan dah siap kasi almost-completed itinerary.kiterang sokong je,kan awak??

antara dream holiday aku ialah pegi pulau dan enjoy seafood.aku teringin jugak nak gi scuba diving,nampaknya kalo nak pegi satu hari nanti kena ajak adik beradik and family,bole tolong tgkkan anak sekali hahahaha takpon hubby bole jaga anak,sebab dia agak gayat dengan air dalam hehe..tak kesahle kalo menambahk an kegelapan pada kulit yang dah sedia gelap ni.lagi kalo dapat pegi spa,hmm such a bliss and an opportunity to pamper diri sendiri..

aku doakan moga-moga menjadi dan dimudahkan jalan,aminnn

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images