Habitat

Saturday, April 15, 2006

tiada rotan,akar pon berguna juga..

but in this case,can't say yg ikea tu la rotan sebabnya habitat lagi mahal.ye,itula one of our favorite hanging-out places here.kalo kat kl tu ikea dekat je,lagipon ada karipap bes.kat sini,the nearest ikea to southampton nun nak sampai london sana.2++ hours driving.

aku dapat rasakan,sapa la yang takan suka habitat ni.for further info,please go here. Since got married ni,aku rasa aku jatuh cinta dengan barang-barang rumah lak hehehe selama ni bukan tak suka,suka jugak since duduk dengan parents tu tadela rasa obligations nak kena beli sendiri hehehe ikutkan hati,macam-macam nak beli,tapi ikutkan poket,banyak poket kata tak mampu nak beli lagi..


     my just-started collections hehe

Not so good news,the only habitat store in Asia is in Bangkok.alaa,bukak le satu kat mesia lak.tapi harganya hmmmm ye,designnya much cun-ner from ikea,same goes to the price.lagi cun sememangnnya tak bemakna lagi murah dr ikea..

pendek kata,selagi kita creative-minded,ikea atau habitat is not even a problem kan..

You Might Also Like

2 comments

  1. sematt! btw, ape cite tuntutan bil? hope everything dah setel by now. =/

    ReplyDelete
  2. hehe tenkiu.tuntutan bil?setel aa antara aku dgn scottish gas,antara aku dgn x-housemet tu blom lg =( panjang seh citer..

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images