Bila aku malas..

Tuesday, April 04, 2006

Siriusly,hari ni aku rasa awful.Perut tak bes,mesti pasal dinner semalam pedas sangat.Pastu bangun dengan satu perasaan yang malas sangat dan tak semangat je.

Aku dah mula pening melayan karenah derang ni.Ataupon ni aku rasa hari down aku of the week.Dahle lapar je dari pagi.Kiterang had our morning break lambat almost sejam dari selalunya.Sampai kat cafe,aku duk merayau carik tuna croissant yang aku beli ari tu tapi tade.Sandwich plak tak nampak menyelerakan.Hash brown yang aku selalu beli pon seemed gone,cepat plak habis??

Aku rasa tak saba-saba nak tunggu pukul 1 untuk lunch.Tetiba dapat emel dari hubby kata nak temankan aku lunch,hehehe aku tau mana nak drag dia ari ni..lapa lapa lapa tau.kiterang pegi makan ayam kat star fried chicken(mana lagi??) dengan harapan lepas lunch aku akan lebih semangat and produktif.

Tapi ngak juga.Balik lunch tak saba tunggu tea break plak dengan another hope lagi.Nampaknya harapan tinggal harapan je la..

Best described my mood at the moment?hehehe

Kulari ke hutan kemudian menyanyiku
Kulari ke pantai kemudian teriakku
Sepi... sepi dan sendiri aku benci
Ingin bingar aku mau dipasar
Bosan aku dengan penat
Enyah saja engkau pekat
Seperti berjelaga jika kusendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang ditembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya biar terdera
Atau aku harus lari ke hutan belok ke pantai
Author: Esai Hokky Situngkir

You Might Also Like

2 comments

  1. Mengapa kamu bergurindam kerna perutmu yang sakit ?

    ReplyDelete
  2. bace entry ni membuatkan gue lapar... lapa la jaa.. =(

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images