determination and determinant

Sunday, November 01, 2009

kenapa saya menjadi malas:

  1. broadband yang tidak memberansangkan (again, again and again) terutama di kawasan kampung-kampung cam umah aku ni..
  2. ada banyak distractions walaupun saya tidak buat pape sangat.. err jaga anak, layan anak, lepak, tido zzzz
  3. tidak bersemangat kerana tidak punya cerita
  4. tidak bersemangat juga kerana tidak punya idea
  5. blogging tidak lagi menjadi top priority
  6. gambar menarik tidak ada jadi blog menjadi kurang umph. kalau ada mengambil masa yang bapak lama untuk upload langsung menjadi malas.
  7. SAYA MEMANGNYA MALAS

sudah laa tu. saya berazam untuk zero-malas pada masa akan datang. saya juga mau berazam untuk mencapai perkara super-grand untuk memotivasikan diri sendiri. jadi saya akan rajin mencari kerja untuk memenuhi azam-azam di atas. merci beaucoup..

amin.. =D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images