89.9

Tuesday, October 27, 2009

i began to listen to this channel when i was in a car with my sis. lagu yang dia tengah main tak silap - nirvana. eh channel apakah yang akan main lagu yang tidak orang main lagi. then aku suggest pada o.h, dan feedback dari dia quite encouraging.

tak banyak ads. lagu yang memberangsangkan. lagu yang takkan keluar radio, itulah yang kiterang define. tapi bukan hit terkini ye. siang-siang banyak slot interviews yang makan masa macam dlm 30 mins, then follows by 3-4 lagu. weekend pulak malam-malam dia tak pepasal broadcast epl matches.

it's bfm or b is apparently for bisnes. 89.9

You Might Also Like

1 comments

  1. BMF memang bestkan? Tadi aku boring dan saja nak cari bahan bacaan.. bila nampak tajok kamu 89.9, aku segera klik link kamu.. Hehe...

    Sejak terpandang 'cinta pertama'di belakang teksi, BFM lah yg aku pasang sampai kawan-kawan aku pun tukar sebab bersetuju yg BFM memang best. Terpaksa aku ucapkan selamat tinggal kepada traxx.fm.

    Tak tahulah kalau kamu perasan, lagu yg dia pasang memang kena gan mood tak kira waktu. BFM pasang semua jenis lagu. Macam rojak yang sedap!

    Banyak benda aku belajar sepanjang dengar BFM ni.. :) Tapi pasal broadcast bola tu aku tak dapat nak layan sebab aku tak minat..masa tu jelah aku tukar channel lain..hehe..

    Tadi baru je dgr acronym yg agak kelakar bagi aku.. kamu mungkin dah dgr kot?

    Broadband Frustrated Malaysian :P

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images