vampires vs werewolves, mana pilihan anda?

Thursday, November 26, 2009

pertama-tama sekali, congrats maka terima kasih buat maksu aka adik aka kike harizah kerana memenangi tiket movie (yeay, free!) the twilight saga: new moon. kedua pulak terima kasih buat o.h kerana dengan bersabarnya tolong kiterang collect tiket and then tolong drive ke cathay cineplex damansara yang nun jauhnya kat mutiara damansara sana. serius tak sangka shownya malam tadi yakni hari yang sama amik tiket, gara-gara last minute.

sori le ye buat peminat fanatik, but from my honest perspective, ok sajalah nak-nak tiket free. sat, jauh tu nak gi damansara, next time silala check dulu kat mana shownya jika nak enter competition lagi hehehehe. untuk kepuasan sebenar dari kekuatan cerita dan acting yang bagus, don't put your hope too much. sorry to say jugak, bukanlah a feel good movie pada aku. akan tetapi, saya mau kasi thumbs up untuk cerita yang entertaining as in cuci mata (sapa dah tengok mesti paham hehehe), dan beberapa scenes yang bisa buat ko ketawa dan juga woooo, again if u know wat i meant. juga thumbs up untuk movie yang boleh membuatkan kamu dan rerakan perempuan (jika ada lelaki pon tak mengapa) ketawa, bergosip dan membuat lawak bodoh. seperti contoh, malam tadi aku pergi bersama-sama adik-adik aku, jadi we sisters had good time. 4 tiket free bebeh ;)

kalau saya ada rm10 untuk menonton dengan o.h, mungkin aku tak tengok. pertamanya kerana o.h tak minat nak tengok, or should i say we'd rather wait until boleh buat kerja tak sah itu yakni dl. yelah, nak spend 2-3 hours kat movie adalah sangat berharga atau jarang-jarang jadi baik kita pilih worth to watch.

tapi seriously jika anda peminat, aku sure mesti pergi. jika anda teen girls, juga sure akan pergi. jika mau have fun dengan membawa adik-adik perempuan menonton, juga akan pergi. dan juga jika mau date dengan kawan-kawan pasti pergi. oh ya, jika anda pasangan sedang bercinta, in a loving romantic relationship, juga pasti pergi.. atau jika anda kaki wayang, pasti tengok..

again, terima kasih ye harizah kekekekekekee

movie review, sini

You Might Also Like

2 comments

  1. nsb tiket free noo..aku ada bc komen sorang blogger psl citer ni :D dia bg 9 main reason why u shud not watch tis movie..hahahaha

    http://secondsanctuary.blogspot.com/2009/11/i-twilight-you-not.html

    ReplyDelete
  2. chek,
    kami baru je lepas ramai2 g tengok citer nie...nampaknya chek fizza sorng jer yg terkesima dan jiwang...aku dan lain2 hampir ZZzzz..tp pikir duit dh dilaburkan (dh ler g duduk premier seat)...sengkangkan juga 2 biji mata nie..hehehe..aku suka lg baca novel dr movie utk kali ini..overall..aku bg 4/10 bintang..sbbnya Edward sgt cool ;)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images