newsflash: perihal 'balik'

Tuesday, May 19, 2009

semalam dengan absent-mindedly aku set ym status kepada 'tak sabar nak balik'. di situ aku refer pada rumah to be precise.

ye, aku maklum yang balik dalam context kiterang ni bersifat subjektif dan kadangkala sensitif. bila pagi ni aku turned on pc screen dan nah, beberapa mesej bertanyakan bilakah kiterang akan balik? hmm patutla..

so sorry people

memang lately pencarian postdoc position o.h tidak encouraging, tidak seperti yang kiterang harapkan dan sudah plan (berangan). yang nampak sekarang mungkin pintu kl, atau plan C kata orang iaitu kemas barang dan balik for good. sekarang ini bergantung sepenuhnya pada viva o.h, bila dan bagaimana. selebihnya berapa lama lagi kiterang boleh bertahan dengan keadaan tak berapa menentu atau panggilan yang mandatory to be answered.

jadi camnilah, andaikata lepas viva kiterang balik, aku propose kat o.h untuk at least stay sini sikit masa lagi. aku rasa cam guilty plak untuk tinggalkan kerja in the middle, since most of team mates aku pon nak gi bercuti dan sebagainya in august, jadi cantek sangat la tu kalu aku blah august jugak. derang pon tau yang aku akan blah menurut maternity leave.

kalaulah hari untuk decide sampai satu hari nanti, adakah aku akan sanggup tinggal sini sorang-sorang? adalah dalam sebulan lebih camtu kut..

let's wait and see people, wait and see..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images