masa yang mencemburui anda..

Wednesday, May 27, 2009

adeh semalam hari yang penuh dengan meeting. dari pagi sampai ke lunch break pastu sambung pulak dengan demo. nak tanak aku kena ada jugak huhu

mula-mula group meeting. lepas tu ada visitors datang dari dundee (kut) maka bersambunglah meeting sampai ke lunch hour tu. bila habis petang tu aku cabut pergi pos opis jap pos surat o.h, balik dari tu rasa cam drained. since en o.h sekarang ni tengah mengejar tarikh untuk vivanya dan mengemaskini thesis untuk submission maka aku takleh laa balik lambat sangat. pukul 5 camtu cabutlaa. apapun sampai rumah je semalam, memang nak tidur je la rasanya. kesian aaqilah, ayah busy maa pulak asyik fatigue je. itu la lately ni memang terasa sangat bila penat tu. walaupun aku ni tak buat apa as in duduk dan mengadap pc je, tapi bila otak jadi penat dia affected seluruh anggota particularly mata. mujur juga takyah nak masak dinner semalam, ayam kfc dan nasi goreng banyak lagi. ayam kfc? nanti lah kita cerita di lain entri ye..

setiap kali after meeting aku rasa yang masa yang tinggal tak berapa bulan ni macam tak cukup-cukup. sedangkan aku dan masa itu neck to neck. it's like, hasniza you've got this, gotta finish this, settle that.. lagi rasa yang time isn't on your side, lagi aku rasa macammana aku nak cabut in case plan c yang kena dilaksanakan. arrgghh

aku cerita pada o.h, then dia kata alaa buat je la kerja awak tu dulu. when the time comes, kita cerita kemudian la. tambah pening saja.

pagi ni gary tanya, camne bulan 8, resign ke camne. err saya mau stay dulu boleh tak??

You Might Also Like

1 comments

  1. bab fatigue tu mmg diakui dalam keadaan kita yg macam nie.. ekekekek.. cuma klu aku plak.. sleepless nite, susah nye nk tdo siang n malam.. bab masa tak ckup pon ye.. mmg klu ikutkan hati nk dump je semme.. but cannot kan.. huhuuhuh.. excess baggage manyak benau, hheehehhehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images