seperti kebiasaan

Tuesday, September 02, 2008

syukur alhamdulillah ramadhan yang penuh kemuliaan datang lagi. seperti kebiasaan, hari-hari aku pike menu apa nak masak. almaklumlaa, sini tade bazaar ramadhan. tapi tatau laa kalu mesian society sini nak buat plak satu hari nanti ke. tapi aku rasa kiterang pon tadela membeli sangat agaknya. even kat malaysia pon memang ada pergi tapi aku rasa homely made lagi sedap. nama pon puasa jadi temptation mata tu yang buat semua nampak sedap. tapi aku paham, kalau dah kerja tu mana le sempat sangat kut. tatau laa kiterang agaknya asik makan luar je gamaknya ekekekee

seperti kebiasaan aku mesti kena berlari keja bas pepagi. benci tau. rasa malu memang buang jauh-jauh la. pagi ni instead of good morning aku dapat still made it. memang ada the next bas in 15 minutes tapi aku pon benci nak tunggu lagi. lagi cepat sampai lagi banyak hours leh cover atau lagi cepat aku bole cabut. kalu nasib baik bas uni akan sampai sama dengan bas opis sampai. nasib lagi baik bas uni sampai a few minit awal dari bas opis. selalunya man-man je dengan syarat berlari laa. atau naik je laa earlier bas, gerenti senang hati jalan kaki..

seperti kebiasaan aku ni memang slowpoke dengan keje-keje mengupload nih. memula tu je semangat-semangat poyo tapi lepas tu huh sikit-sikit. banyak sangat sampai tak terpilih ekekekeke perasan nampak,no?

nak citer sket menu semalam, mana tau leh inspire orang lain ke kan..
1. nasi putih
2. sea bass bakar sambal
3. paprik ayam + sayur (we got 2 in 1 here)
4. buah melaka biru
5. kurma almond

seperti kebiasaan, ekspress saja bak shinkansen. tapi still needs 2 hours ++ ehmmm...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images