shhuu

Tuesday, September 09, 2008

sesaja nak cerita pasal kasut. puas cakap kat aaqilah shhuuuuu. ada le kadang-kadang dia nak ikut dia replies back with shhuuuu. dia tau kalau nak klua mesti pakai shhuuuu. ari tu kat vienna bole nangis-nangis tamo sandal, nak shoe je. seb baik laa kaki tu muat lagi. mungkin dia tengok semua orang berkasut. aku plak silap bawak kasut (siap 2 lagi konon).

kononnya nak bergaya dan rasa bergaya. tapi sampai airport lagi dah takleh tahan. terpaksa laa the hubby membuka luggage yang ada sneakers. ada iklan sket punya besar promoting italian shoe atau italian leather shoe tapi yang pasti italian made. my komen, saket tau, it's killing every inch you move huhu

since aku melayan in her shoes (tesangatla ketinggalan) ari tu, aku pon nak berangan sama. sangat kewl membuka almari dan beratur je kasut yang comel dan seksi. manolo la, jimmy choo laa. maka dengan semangatnya aku pon husya laa online, and as expexted tidaklah saya mampu nampaknya (even jimmy choo's costs u nearly hundred pounds kat outlet)

apparently sejak kebelakangan ni saya sudah mula pandai mengapresiasi kasut perempuan. dulu aku wonder why heels? ye, it gives balance and looks sexy. aku pon dah mula pandai sket-sket, pumps, flats, wedges, sandals, stiletto, echeche.. terminology pon dah cukup kompleks hehehe

apa pon, my favorite of all =) sangat comfy

nike air rift - Fotopages.com

You Might Also Like

4 comments

  1. Shuu itu aku pernah miliki masa tahun..emm 2001/2002 (kot?) tapi sedih sebab sudah kena curi.:(

    Tapi kamu punya lagi cantek warnanya.

    kawan² aku kutuk aku beli kasot kaki unta. Hish.. jahat kan dorang?

    ReplyDelete
  2. ye btul kalu aku ingat-ingat lupa mmg kamu pernah ada kan kan.
    cantek warnanya sebab gamba lama ahahaa skarang kenit kata busuk
    mungkin sebab kasut kaki unta jadi sangat comfy untuk bejalan jauh sepeti unta juga hehe

    ReplyDelete
  3. Busuk? unta busok tak? Hehe..

    Aku lupa ape nama dia, lalu aku google Nike cameltoe. 'Cameltoe' lain yg keluar. Haha siot je. Dah la di bulan puasa lagi mulia ni kan?

    Jumpe! Nike air rift kan?

    Haih, aku sedih kalau teringatkan sama kaki unta ini namun ku tak berapa ralat sebab... nike ku itu 'Cap Ayam'. Hohoho.

    ReplyDelete
  4. ye btul nike air rift. aku dpt di outlet dgn harga tak sampai 1/4 harga mesia. jadi bila masuk kedai nike kat mesia dengan bangganya aku rasa sbb rupanya mahal akakakaaa (tak baik plak riak huhu) kalu ada sale lagi rasanya nak angkat le satu lagi,biarlah org kata untaa,aku tak kesahhhh

    btw fishie,terima kaseh kerana sudi melepak sini dan mengkomen, aku terharuu =)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images