steve nash di mini asian games

Monday, February 18, 2008

how did we spend last weekend?

aaqilah dan maa spent time kat rumah je sebab weekend bebaru ni ada mini asian games kat uni, untuk asian students which took place on sabtu dan ahad. macam-macam games ada, the hubby seperti biasalah, join basketball. dia kata badminton kurang minat, since mesian team dah fully occupied dan dia rasa dia cam lin dan, unbeatable..

walopon asian, tapi tak silap aku team the hubby main ni ada import sorang black, so dia kata team dia basically all chinese and 2 blacks. satu memang black lagi satu white trash (he referred to himself), macam eminem dalam 8th mile akakakaa kiterang tak dapat nak menyaksikan all the magics since duk umah. yela nak masuk sports building tu kena baya, nak-nak aku ni dah le bukan uni student. aku sure aaqilah seronok punya dapat berlari-lari dalam tu, tapi bayangkan kalu dia dah start bosan dan penat, kalu dia lari ke ayah dia sambil jerit "aaayah! aayah!" kang camne agaknya. tapi kan aku rasa, dia dah bole behaves dengan strangers hehehe tapi kalu depan kiterang, uissh ngadaaa.

so sabtu noon tu kiterang pegi portswood dulu, sopping barang-barang umah sket dan juga melawat charity shops mana tau ada barang baik. aku ni memang lemah dengan buku cite yang melambak kat charity tu jadi angkut satu, satu je la kan. kat umah ni dah ada 5-6 yang aku tak baca pon lagi ahahahahaa bila nak start ni pon tatau le. bukannya apa, murah pon dan mostly in mint condition.

the hubby punya game starts at 5pm. with best wishes from aku and aaqilah, dia pegi main dengan semangat membara. sebabnya dia rasa this year derang punya good chances nak gi final and win.

lebih kurang pkl 10 camtu dia balik accompanied with his gud fren yang main volleyball kat asian games tu. so aku tanya camne, dia kata derang stucked at the semi with one 1 point deficit. yang volleyball tu plak lost all 3 games, so tak lepas nak gi semi. kira senasib le dua orang nih. aku tried to console, fight le korang kalah 1 point. dia kata tak jugak,bole menang tadi tapi last minit mamat tu sorang tapi lay up tak masuk. aiseh sayangnyyyaaaaa. frust tak frust, aku nampak dia tekenang lagi tuuu.

teringat game basketball yang the hubby main waktu kat itm dulu, the time derang lawan the favorite bisness skool. sangat entertaining dan intense. we were only trailing 1 or 2 points from behind until the last minit when somebody shoot 3 points dan memotong bisness. gile besorak budak-budak tak ingat hehehe

jadi awak jangan tekenang sangat. untuk awak dan aaqilah enjoy!!



p/s: sorry for my language, sangat crap tskk..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images