wat is priceless

Thursday, February 28, 2008

semalam aku sangat tensen bila tetiba aku tengok mesin kopi dah sealed off. arrgghh lapa lapa lapa ngantuk ngantuk ngantuk.. memang lebam gak le pagi semalam. dozy je.

tapi bila dapat email explained pasal mesin kopi tu aku rasa daripada free biarlah ramai-ramai tak dapat sakit. sebabnya bebaru ni derang found out yang mesin ni dah contaminated, level of bacteria present was above an acceptable standard. TETAPI, e.coli dan coliforms were not present dalam sample yang dihantar ke lab. eii seram bila teringat berapa cups aku dah telan ??

memula orang banyak anta reports dan komplens pasal mesin selalu breaks down. lepas tu rasa kopi atau tea atau hot chocolate ada sedikit cam haram. ada 3 lokasi mesin yang aku tau, oddly 3-3 bole rasa tak sama padahal sumer tu computerized. walopon macam-macam, taste of drinks tu aku rasa still acceptable to most people, convinient sebab within opis je dan the no 1 factor is free. minumla sebanyak mana pon.

jadi freebies dah tade, kena le spend sket untuk kopi nun di cafe sana huhuhu.. aku rasa cam nak bawak kopi sendiri le pasni, tapi kena carik tumbler dulu le jawabnya

duit bole dicari untuk beli kopi ye tak..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images