tiada kata secantik bahasa

Wednesday, September 12, 2007

di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat mengerjakan ibadah puasa dengan jayanya.doa aku panjang-panjang semoga kita mendapat penuh kerahamatan dan keberkatan sentiasa.

aku tengah agak musykil.beday the hubby tak lama je lagi,dah berapa tahun aku hutang hadiah hahaha jadi tengah mengarang apa nak tulis,apa nak wish.kalaula aku ni talented lyricist kan senang kerja.

tu tak jadi hal la,bole je pau song title mahupun lirik lagu.which is much cooler,in your own language ke atau foreign ke.aku ni pon dah agak tesesat dalam ilmu bahasa sendiri.sebab dah biase dan dibiasakan,mentaliti kita selalu anggap dan rasa foreign sounds cooler.bahasa sendiri sounds jiwa-jiwa dan menggelikan.sebab nak much more cooler,aku duk belek kamus dan dengan rajinnya belaja other foreign languages.anyhuu saya memang suka belaja bahasa..

most definately i'll have a go on my own language.indahnya dan cantiknya bahasa itu..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images