hari-hari yang dinantikan

Tuesday, September 18, 2007

ada beberapa upcoming days ni memang dinantikan,samada tak sabar-sabar atau berdebar-debar.

salah satunye mesti nak balik kampung.memangle at first aku ni cam ok-ok je la 1 Oktober,tapi as days passed,aku rasa oh wat the heck.lagi cepat balik,lagi cepat bole relax.lagi cepat bertenang-tenang dan bersuka-ria adanya.aku tak penah pandang serius sangat pada kerja sebelum ni,tapi sekarang kadang-kadang rasa penat dan busan jugak.we need some breaks,the hubby and his break from phd,aku needs break from keje,aaqilah apa-apa pon suka and menjerit saje,aaa kite dua need some break from aaqilah too hehehe.aaqilah nanti be good girl and behave ye bila tinggal dengan atuk n nenek =) maa and ayah want to go jalan-jalan dua-dua laaa..

this weekend ni kiterang pindah flat baru.dari observation aku semalam,dan juga seperti the hubby mentioned,aku rasa dapur terbaek sekali.besar dengan electrical stove,saye sukerr.lepas tu paip air pon jenis joined punya,bole la dapat air suam-suam kuku.tapi freezernya cam kecik sket.tape tape,bole adjust.washer and drier cam slightly bigger dari sekarang.oven ada,so masak-memasak ni shouldn't fuss-fuss anymore hehehe.nak masak kek,boleh.nak bake cookies,bole.nak grill ayam pon bole.tinggal rajin malas je.living hall dia not bad,aku rasa cosy nak-nak dah ada sofa dalam umah.mana nak letak le kalu jadi beli sofa nih hehehe aku rasa dengan kecasa impian the hubby plus interior design skills aku (ler konon) ok le insyaAllah.bedroom comel-comel je,kasi tolak katil,then susun almari,itu ini man-man je kut.bathroom aka tandas sket punya luas,lagi la sejuk aku rasa bila tiba musim sejuk.harapnya shower dia as good as gower.first impression aku suker toilet gower,kecik dan practical.tapi lepas ni bole berendam le kita hehehehee camne ye nak selesaikan masalah tika sesi pembuangan hmmmm btw,flat ni tade lift,jenuh aa duk berangkat keta aaqilah setiap kali outing..

next 2 hari besar,the birthday and the anniversary.yaaaa anniversary,aku baru teringat.these particular two's aku tunggu dengan gembira,thankful,dan agak nerves jugak.sebabnye preparations towards that agak blom convincing huhuhuu

ramadhan itu sendiri bulan keberkatan dan penuh kemuliaan.jadi dengan bersyukur dan gembira kiterang celebrate hari-hari yang penuh bemakna ni datang..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images