2 in 1

Tuesday, September 04, 2007

yesterday we went to heathrow to sort out our flight tikets.

tak bape lucky,kiterang stucked kat situ lebih 3 jam.ada orang ckp,weh ingat pudu ke nak gi collect tiket?nak buat camne,pakai free voucher camni la.sebabnye elok je baru diskus 10 mins,orang dah start queue kat belakang,2 kapal terbang nak boarding dan derang ni kena handle inquiries and problems.

sementara tu,perut ni rasa lapar.pegila merayau carik tempat nak makan sambil lelepak.sandwich muak rasanya.konon-konon tebayang steak ikan ke,ikan grilled ke,ikan bakar ke.kepingin nak lepak posh sket,masukla satu eatery ni.

since kiterang share,carikla menu yang satisfied dua-dua.fish and chips,ada.ada satu ni cam menarik,smoked haddock n salmon fish cake.aku pon suggest,then the hubby kata ok.tebayang dah satu haddock steak,dengan salmon fish cake.cun cun

kejap je tunggu,within 10 mins pas order,makanan pon sampai.waiter tu cam cakap something,aku ni tak bape paid attention sbb layan aaqilah.dalam pinggan ada tegolek sebijik fish cake sebesa penumbuk aku,sayur lembik-lembik,sepiring lemon cream,dan slice of lemon.sebab the hubby nampak aku looked puzzled dia pon explain,jap gi steak sampai le awak.okla,kiterang pon makan.kejap lepas tu mamat waiter tadi letak bil kiterang atas meja.aik mana haddock aku tak sampe-sampe ni?

tak lama tu the hubby nak ke toilet.since waiter tadi amik menu lepas order,aku pesan the hubby sila la belek display menu kat luar.

cuba baca carefully: smoked haddock and salmon fish cake.

yup,itula yang kiterang makan,fish cake sebesa penumbuk tangan aku muakakakakakaaaaa

posh punya pasal.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images