14 days

Wednesday, September 26, 2007

agak suprising bila tetiba aku kira-kira kita dah puasa 14 hari.sebabnya aku busan,jadi aku bawak le cd lagu raya.sesaja nak melayan blues di musim perayaan.before that,aku pike rational tak pasang lagu raya ni.then bila aku kira-kira sedar tak sedar dah 14 hari ye..bole la ye.

sekarang ni dah start sejuuukkkk.walopon nampak matahari di luar tapi janganlah tertipu sebab sejjuuukk.sebab puasa kan,jadi badan aku yang dah memang tak tahan sejuk ni aku rasa lagi tak tahanlah.alhamdulillah ujian panas terik tu tadela dilalui sangat,so tadela rasa haus atau dehidrated.tapi since aku still breastfeeding,rasa jugak kering tu kadang-kadang.bila aku balik kerja petang-petang,melompat-lompat aaqilah terkam.nak makan le tu hehehe once full,terus lari,cheee kecik-kecik lagi pandai utilize aaa

apparently level kemalasan aku makin meningkat.tak sabr-sabar betul tunggu friday ni,sebab last day aku keje sebelum balik holiday yehuuu.makin hari makin malas je pike kerja ni tapi apakan daya kena jugak buat nampak bz walopon puas aku pike tang mana lagi nak adjust nih.dah le opis tu bapak sejuk jugak.mana la tahan,kat luar sejuk,dalam opis pon sejuk.sekarang ni siap dengan stokin laa aku pakai.

jadi baik aku buat-buat bz atau sememangnya aku ni bz?

ja ne

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images