u jump i jump

Sunday, January 21, 2007

malam minggu malam movie. out of 350 yang ada, baru layan tak sampai 5 kut hahaha

last nite it was the pursuit of happyness. inspiring, momentous dan menyenakkan perut, terkesan! cuma part tak berapa puas hati bagi aku, kasi la ending yang lebih extravagant. yang lebih boom-ka-boom-boooommm. aku kasi 6.7/10 hehe what's the meaning of happiness in each of us? jgn give up untuk terus pursue, ye gitu lah..

mlm ni hubby nak tengok titanic. sapa tatau titanic tu dari era mana ye hehehe. came out at the crucial timeline of orang-orang baya aku ni, 18 tak silap. yap, lepas spm. klakanya aku tak tengok kat movie pon. parents pegi haji jadi kena jaga rumah. a quite lame excuse eh. leo di caprio memang really, really big le time tu. nasib baik ko memang tere belakon. anyway, aku memang ngak minat sama blondes.

aku pon bukanlah fan pon, tengok le sesikit tadi sampailah aaqilah dah bising-bising, nak tido le tu. tidokan dia dan here i am, updating my blog. hubbynye post dah dekat 250, aku 170 pon tak sampai lagi. tak gerak-gerak since last update hari tu aiyoo

berangan: designing blog templates woohoo

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images