8 days a week

Tuesday, January 09, 2007

baru saje selesai dengan pembuatan air soya saya. sementara tunggu mendidih ni, rasa nak memblog lak, apalagi tengok hubby updet. selalunya idea datang lepas baca blog dia. oh tidak, saya tidak mencopy dia.

petang tadi saye ada idea pasal hari, yang saya summed up seperti di bawah ini:

  • hari paling favorite
    always friday. sebabnya hari last untuk kerje. setiap kali isnin, saya akan sentiasa looking forward to friday. sentiasa hari favorite since sekolah. lagipon orang pegi semayang jumaat, kalu sekolah pagi balik awal, kalu sekolah petang masuknya lambat. kalau balik kerja lak, bole relax je pikekan nak merayau ke mana.saye memang girl friday =)
  • hari paling tensen
    ahad! sebab esok nak pegi kerja/sekolah. wen it came to evening, saya semakin tensen, especially kalu tetiba teringat homeworks tak siap, baju tak gosok lagi. lagipon ahad tak berapa bes nak jalan-jalan. kat sini pon kedai bukak kejap je, 11-5.
  • my lucky day
    thinking of tuesday. selalunya terasa kerahmatan. normally, selasa dah settle down dalam week baru.
  • i feel fine day
    rabu,rabu,rabu..
  • monday blues
    yap, selalu terjadi..
I aint got nothin' but love girl
8 days a week
I love you
8 days a week is not enough to show I care


Addendum: citer pasal soya tadi. hampasnya bole dibuat cekodok. mix dengan tepung, bawang, cili potong, kentang ke, ikan bilis, makan semasa tea time, apakata dengan kopi. wehee

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images