fun-sucker vs fun-suker

Monday, January 22, 2007

ala, dia ada ke. kenapa dengan dia? malasla, dia fun sucker.

antara dialog aku penah encountered. aku tanya la orang, camne korang define. dia jadi seorang yang boring. then makin serius. senang cakap, dia suck the merriness lantas membuatkan sekitarnya jadi dull. bole paham ka ni?

sapa yang tak suka kalau orang kata kita a fun person, atau istilah yang aku main sukahati letak sini fun-suker. fun-suker is the antonym of fun-sucker hehehe sebenanya aku ni tolong merosakkan bahasa jugak la. ye, aku mungkin tak berapa appealing tapi mungkin punya attitude. to some people i'm a fun-suker atau was a fun-suker.

cuma lately kadang-kadang aku mula dapat label fun-sucker dah. it's not enjoyable anymore to talk to you. ko ni buat lawak je pon dah takleh terima. cepat terasa je.

adakah masa telah menjadikan aku seorang fun-sucker? atau kita dah tak bole terima bila orang make fun pasal kita. mungkin stupid stuffs dah tak jadi soothing ke telinga. mungkin jugak masa telah menjadikan kita orang yang semakin bertanggungjawab, jadi lotsa stuffs become our responsibility, then menda-menda merepek ni dah semakin push aside. tekanan perasaan dan tekanan pemikiran.

atau sememangnya aku juga seorang fun-sucker.oh no, i hope not..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images