dari secangkir kopi

Friday, January 26, 2007

dari satu artikel yang aku jumpa bebaru ni, caffeine - can makes u smarter. selain tu dari one research kata caffeine may ease muscle pain too. dari preliminary research, a cup of coffee in the morning bole tolong redakan post-exercise muscle soreness.

dari apa yang aku baca nampaknya caffeine banyak advantages compared to major negative effects. the only thing i sure, caffeine makes u addicted. aku consume a lot of caffeine, coke, kopi, teh, cokelat pon ada small portion of caffeine le, dan aku memang addicted. contohnya, dulu tiap-tiap hari mesti pekena teh ais hehehe

ada juga artikel yang aku came across kata minum teh tanpa susu bole mengurangkan risiko cancer. tapi perlu diingat, tanpa susu ye. saye tak kesah, a cup of hot tea is my favorite too.

adakah aaqilah akan smarter sebab dulu waktu pregnant mak dia hari-hari minum coffee waktu morning break? jeng jeng jeng

You Might Also Like

1 comments

  1. kopi....hhhmmm....gua rasa bukan bole jadi pandai jer kot....siap bole bertuka warna lagik....tak caya tanya botak atau haris...diorang dulu claim diorang tuh putih masa kecik...then slalu minum nescafe...terus jadi cam skang...kekekeke

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images