30 hari menunggu cinta

Friday, June 02, 2006

Sekarang ni nampaknya musim tade citer,especially kiterang pon baru balik dari jalan-jalan sakan carik outlets.

Being a parent at 26(blom lagi tau) adalah something beyond our expectation.kiterang sentiasa rasa cam muda je lagi nak jadi parents.maybe some part of us that are still childish.maybe jugak sebab tak rupa cam dah 26(ya Allah dah lebih suku abad dah aku).sentiasa rasa tak mature enuff untuk carry more responsibilities hehehehe

tapi dari dulu aku harap bole dapat baby dalam umo 20-an,so bila kiterang dah 40 nanti budak tu dah masuk sekolah menengah ke.bila menda ni akan jadi dalam masa terdekat ni rasa cam tak percaya la pulak.

shopping barang baby bole tahan fun jugak,lagi banyak duit ada lagi fun,seperti biasa money tu constraint utama.kiterang prepare ala-ala kadar je,aku rasa le.ikutkan hati aku nak suh mak aku je yang bawak dari mesia,cam clothing set,bedding set,dan yang sepatutnya.punyala kedekut hahahahaa tapi pike-pike balik baik standby le sket,first baby mesti aa enthusiast nak prepare kan.lagipon kalu tak sempat nak tunggu mak tesayang sampai camne,jadi baik kita siapkan pape yang patut.since aku pon dah keje penat-penat(chee) untuk baby jugak hehe bahagian dia mesti ada.cam sini cakap,kiterang prepare ikut logic dan budget kiterang,maklumla hidup on our own kat tempat orang nun jauh di sini.begitu adanya..

oh ya,sebenanya dari semalam lagi aku dah tulis entry ni,halfway le tapi.cuma malas bangat nak layan blog sampai hubby dah put his entry ahead aku.jadi kalu citer lebih kurang sama,aku tak tiru dia ye.cuma aku impress dgn keseriusan entry dia kali ni dan terharu huhuhu dengan lagu dia bubuh tu.this morning,dia ckp lagi 30 hari awak.dia mula rasa nervous.dia tanya aku camne?sebenanya aku tade tepike sangat at the moment,maybe sebab pikekan keje-keje yang perlu disetelkan by end of next week.apart from that,aku ok jugak bukan besedia mentallynya la,tp gembira jugak nak tatap dan membelek rupa sapalah yang kuat baby inherits nanti hehehee seronok jugak eh?

by the way aku harap tak telambat sangat untuk wish antara 3 orang yang menceriakan hidup aku selama ni,sorang dari zaman aku kanak-kanak ribena lagi,sorang dari zaman secondary skul dan sorang lagi zaman degree.sapa itu??

  • ita - epi belated bday,much much luvs,mwahsssss bebanyak.semoga seronok prepare untuk ur big day nxt yr.
  • aja - belated congrats di atas graduasi ahad lepas hehehe aku tau byk lambat.. congrats!congrats!semoga terus excel degree nanti
  • sue - belated congrats jugak di atas graduasi 2 hari lepas hehehehe murah rezeki ait

You Might Also Like

1 comments

  1. time kaseh ja... semoga sentiasa tabah + tenang menunggu cinta.. ;)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images